Wij werken volgens de RIVM richtlijnen en het ANBOS COVID-19 Hygiëneprotocol!!
😍Lieve mensen.
De overheid heeft aangegeven dat het, met inachtneming van de juiste voorwaarden, het veilig en verantwoord is om naar de schoonheidsspecialist te gaan.
Om de gezondheid en veiligheid van klanten en onze medewerkers te waarborgen, werken wij volgens de RIVM richtlijnen en het ANBOS COVID-19 Hygiëneprotocol voor Schoonheidsspecialisten.
Deze richtlijnen worden strikt nagevolgd binnen ons instituut.
24 uur voor de behandeling ontvang je een email van ons met een digitaal formulier:
“Vul graag dit formulier m.b.t. corona in” en stuur retour!!
Heb je onze email niet ontvangen, kijk in je SPAMBOX!! Het gaat vooral om e-mail adressen van Outlook, Live en Hotmail. Wat je het beste kunt doen, is deze mail aanmerken als ‘geen spam’.
Regels in ons instituut:
- Wij werken uitsluitend op afspraak.
- De verkoop van producten kunnen enkel op afspraak.
- Wij een mondkapjesplicht hanteren!! Indien je geen mondkapje bij je hebt, je deze van ons krijgt uitgereikt!
- Heb je (één) van deze (lichte) klachten; neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging (tot 38° C),
koorts (vanaf 38° C) en of benauwdheidsklachten, blijf dan thuis.
Je kunt de afspraak telefonisch, Whatsapp of via de e-mail verzetten. Ook vragen wij de afspraak te verzetten als iemand in je huishouden last heeft van bovengenoemde klachten. - Wij verzoeken je om precies op tijd te komen. Niet te vroeg maar ook niet te laat. Maximaal 5 minuten voor de afspraak zodat je niet hoeft te wachten in de ontvangstruimte, maar er ook voldoende tijd zit tussen de afspraak met de volgende klant.
- Kom alleen naar het instituut. Mocht je begeleiding nodig hebben, dan graag in overleg 1 persoon als begeleiding meenemen.
- Bij binnenkomst nemen wij een intake af en bespreken we de gezondheidsregels inclusief de 1,5 meter afstand.
- In verband met hygiëne geven wij bij ontvangst geen hand.
- Je jas gaat mee de cabine in!
- Was je handen bij binnenkomst, gebruik hiervoor de desinfecterende-handgel die wij je geven voor min. 30 sec.
- Wij praten zo min mogelijk met je tijdens de behandeling. Een adviesgesprek wordt gevoerd op 1,5 meter afstand.
- Wij beperken ons uitsluitend tot de behandeling. Dat betekent dat wij je geen koffie, thee, of ander drinken mogen aanbieden
- Was je handen na de behandeling, gebruik de desinfecterende-handgel die wij je geven voor min. 30 sec.
- Wij vragen je om contactloos te betalen (pin) als dit mogelijk is.
Wij zorgen ervoor dat:
- Er zo min mogelijk klanten zich in de winkel/ontvangstruimte bevinden op de gepaste afstand van 1,5 meter ieder met een mondkapje.
- Wij uitsluitend één op één werken.
- Wij geen last van de bovengenoemde klachten hebben, of iemand in ons huishouden.
- Na de behandeling de cabine en alle oppervlakten waarmee de klant in contact is/ kan zijn geweest gereinigd/gedesinfecteerd wordt. Overige ruimten worden met regelmaat gereinigd.
- Wij maken gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Wij behandelen met handschoenen, wegwerpshort, haarnetje, mondkapje en een beschermingsbril wegwerpstoelhoezen etc..
NOTE: Door de hoge kosten voor persoonlijke beschermingsmiddelen vragen wij je om een kleine vergoeding per behandeling van € 2,50 waarbij wij samen 50/50 aan deze middelen betalen.
Laten we zorg dragen voor elkaar, gezondheid gaat boven alles. Dus geen reden voor onrust, wel reden voor extra oplettendheid!
Wij waarderen het enorm dat jullie weer willen komen maar hopen hiervoor op jullie begrip!
Voor meer informatie over het Corona-virus verwijzen wij u door naar:
https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden
#coronavirus
Liefs,
TEAM BABOR BEAUTY SPA – Barendrecht
Heb je vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen! Better safe than sorry!!






